System ERP dla Ciebie

Producent
Soneta sp. z o.o. jest polskim producentem systemów ERP do zarządzania przedsiębiorstwami – enova365 i TRIVA. Spółka powstała w 2002 roku i od tego czasu nieustannie rozwija swoje produkty. Jako pierwsza w Polsce udostępniła pełny system ERP w chmurze oraz umożliwiła swoim Klientom korzystanie z niego na wielu urządzeniach. Soneta prowadzi Klientów w kierunku najnowszych rozwiązań technologicznych, wspólnie wypracowując konkretne korzyści biznesowe i systematyczny rozwój. Firma Soneta działa w oparciu o sieć ponad 250 Autoryzowanych Partnerów na terenie całej Polski.
Enova365
enova365 to nowoczesne, rozbudowane oprogramowanie ERP dopasowane do Twoich potrzeb. System jest efektem prac polskich ekspertów, którzy zapewniają stały dostęp do nowych funkcji, aktualizacji oraz usprawnień.


Korzyści
Decydując się na wdrożenie, zyskujesz system ERP zawsze zgodny z aktualnymi przepisami kadrowymi, księgowymi oraz gospodarczymi.
Wybierasz model zakupu, który najbardziej Ci odpowiada: licencja na własność, wynajęcie oprogramowania w modelu abonamentowym, z opcją korzystania z wybranych obszarów oraz wynajem z infrastrukturą w chmurze w formie usługi SaaS.
Mobilność
Interfejs enova365 dostępny jest w wersji standardowej, która umożliwia pracę z komputera
stacjonarnego oraz w wersji multi, pozwalającej na łączenie się z dowolnego urządzenia – komputera,
laptopa, tabletu czy smartfona. Dzięki dedykowanym interfejsom, praca będzie zawsze komfortowa,
niezależnie od wybranego urządzenia oraz miejsca, w którym się znajdujesz.


Przeglądarka
Wersja web umożliwia zalogowanie się z przeglądarki, uzyskaj dostęp do danych przez Internet
Telefon
Zainstaluj aplikację mobilną enova365 i korzystaj z danych tak samo jak na komputerze, gdzie chcesz i kiedy chcesz.
Komputer
Najpopularniejsza metoda korzystania z aplikacji, prosta instalacja i konfiguracja programu końcowego.

Modułowość
enova365 zapewnia wsparcie w obszarach: Kadr, Płac i HR, Finansów i Księgowości, Procesów,
Handlu i Magazynu, Business Intelligence, Sprzedaży i CRM, Projektów i Usług, Produkcji oraz
Nieruchomości.
System enova365 dostępny jest w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej oraz ukraińskiej.
Handel i magazyn
Zakupy
System handlowo-magazynowy enova365 umożliwa automatyzację procesów zakupowo magazynowych, do zamówienia, poprzez przyjęcie, aż do wprowadzenia i opłacenia faktury w systemie.
Magazyn
System magazynowy enova365 powala w łatwy i szybki sposób sprawdzić bieżące stany magazynowe, pokrycia zamówień, rezerwacje towarów, kontrolować partie i zasoby przedsiębiorstwa.
Sprzedaż
Integracja z zewnętrznym koszykiem. Po wprowadzenia zamówienia w system w każdej chwili możesz sprawdzić postęp jego realizacji. Dzięki raportom i zestawieniom kontroluj aktualne trendy sprzedaży.
Innowacja
Kontakt z klientem w systemie? Tak, Panel Kontrahenta to wspaniałe narzędzie.
Automatyczne uzupełnianie zapasów u wielu dostawców? Generator zamówień ułatwi ci ten proces.
Finanse i księgowość
Księgowość
Program finansowo-księgowy zapewni Ci zgodność z aktualnymi przepisami prawa.
Pozwoli dostosować cykliczne czynności księgowe do twoich potrzeb, stwórz własne skróty i odwołania do elementów z całego systemu i uzyskaj dostęp do inteligentnych mechanizmów księgowania.
Przy pomocy BI stworzysz własne wskaźniki, wykresy i raporty.
JPK i eDeklaracje
Utwórz dowolny plik JPK zgodny z aktualnymi schematami, dzięki enov365 zweryfikujesz spójność i poprawność danych oraz wyślesz dokument do testowej lub oficjalnej bramki Ministerstwa Finansów.
Niech szczególne przypadki rozliczenia VAT nie będą dla Ciebie przeszkodą, bezpośrednio z systemu wygenerujesz i prześlesz eDeklaracje VAT i CIT.
Rozrachunki
Pełna integracja z kontami bankowymi bez zbędnego logowania zapewni ci szybką kontrolę nad spójnością pomiędzy rozrachunkami a księgowaniami na kontach.
Inteligentny system pozwoli Ci zapanować nad zaległościami u Kontrahentów i Klientów, bezpośrednio z systemu wyślij powiadomienie drogą mailową lub SMS.
DMS i Workflow
Document Management System to system do zarządzania dokumentami, ten zestaw narzędzi wspiera proces ewidencjonowania danych w firmie. Ułatwia wprowadzanie, przechowywanie, porządkowanie oraz archiwizację danych. Wspiera współpracę z plikami w formacie PDF.
Masz możliwość kategoryzowania spraw a dzięki Workflow ustalisz ścieżkę przetwarzania dokumentów w firmie.
Kadry płace i HR
Konto pracownika
Utwórz kartotekę pracownika i zarządzaj jego zatrudnieniem. Kontroluj umowy, aneksy, szkolenia, badania i nieobecności w jednym miejscu.
Łatwa integracja z zewnętrznymi rejestratorami czasu RCP ułatwi Ci zarządzanie czasem pracy pracowników.
Udostępnij pulpit swoim pracownikom i zautomatyzuj proces wniosków urlopowych.
Płace
Elastyczność systemu pozwoli dostosować go do twojej działalności, sprawdzi się zarówno w mikro jak i dużych przedsiębiorstwach o złożonej strukturze, pozwoli samodzielnie określić składowe wynagrodzenia oraz umożliwia rozliczenie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych. Jeżeli prowadzisz działalność międzynarodową mamy dla ciebie funkcję do rozliczeń wielowalutowych.
Rekrutacja i HR
Utwórz konto kandydata, zarządzaj przesłanymi dokumentami, przeprowadź go przez proces rekrutacji i zatrudnij w dowolnej formie.
Kontroluj jego czas pracy, przygotuj formularz i wystaw ocenę, zarządzaj jego wynagrodzeniem.
eDeklapacje
Łatwo podsumuj mieniąc pracy, zaoszczędź czas i zautomatyzuj rozliczenie deklaracji PIT i ZUS.
Pobierz aktualne deklaracje zgłoszeniowe, wypełnij je i bezpośrednio z systemu wyślij do programu Płatnik.
Generuj miesięczne deklaracje częściowe PIT a podsumowując rok w szybki sposób wygeneruj deklaracje PIT dla pracownika i przedsiębiorstwa.
Dzięki wsparciu dla firm ze statusem ZPCHR dopełnisz formalności pry zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
Projekty i usługi
Zarządzanie projektem
Dodawaj i zarządzaj projektami w jednym miejscu. Kontroluj budżet – sprawdź prawdopodobieństwo na podstawie planowanych i zrealizowanych pozycji. Uzyskaj raport wartościowy i ilościowo-wartościowy. Dzięki aplikacji mobilnej masz dostęp do projektów w każdej chwili
Kontrola budżetu
W jednym miejscu sprawdzisz koszty i przychody z inwestycji. Połącznie modułu z pozostałymi daje wgląd w dokumenty handlowe przypisane do projektu oraz umożliwia wprowadzenie opisów analitycznych co ułatwi księgowanie. Funkcje automatyczne pilnują aby budżet nie został przekroczony
Przepływ dokumentów i procesów
Program do zarządzania projektami jest zintegrowany z modułem CRM dzięki temu możesz przypisać projekt do kontrahenta z bazy, zapewnia również prowadzenia kampanii dla większej ilości Klientów. Utrzymaj porządek w danych, udostępniaj dokumenty projektowe.
Raportowanie wyników
W jednym miejscu zweryfikujesz dane z dokumentów ewidencji, handlowych i wykonanych transakcji za pośrednictwem opisów analitycznych zbierzesz dane jedną funkcją. Oblicz rzeczywisty koszt wynagrodzeń, a dzięki dekretom sprawdź poprawność księgowania.
Business Inteligence
Panel BI
Dzięki panelowi BI przygotujesz widok na wszystkie niezbędne dane w jednym miejscu, uzyskaj dostęp do raportów wskaźników i analiz tuż po otwarciu programu
Analizy
Przeprowadź analizę danych z całego przedsiębiorstwa, zbierz potrzebne Ci informacje wykorzystując wszystkie moduły enova365 i przedstaw je w formie wizualnej
Wskaźniki
Stwórz własne wskaźniki lub wykorzystaj już istniejące szablony, podepnij dane z systemu i obserwuj w czasie rzeczywistym
Raporty
Uzyskaj dostęp do danych z całego systemu lub dodaj dane z zewnętrznych źródeł. Wykorzystaj raporty przestawne i możliwość analizy wielobazowej. Stwórz raport jakiego potrzebujesz
Sprzedaż i CRM
Obsługa klienta
W module CRM wszystkie dane o kliencie masz w jednym miejscu, sprawdź jego preferencje zakupowe oraz monitoruj kontakt opiekuna z klientem
Raporty
Dzięki wbudowanym mechanizmom tworzenia raportów jednym kliknięciem wygenerujesz potrzebne Ci dane
Harmonogram
Planuj procesy sprzedażowe, wysyłaj automatyczne powiadomienia dzięki wbudowanym funkcją poczty e-mail lub SMS
Mobilny handlowiec
Enova365 zawsze pod ręką, aplikacja mobilna dla handlowca ułatwia pracę w terenie, wprowadzaj dane w czasie rzeczywistym
Nieruchomości
Nieruchomości
Ewidencjonuj obiekty, przypisz im odpowiednią kategorie oraz dodaj ich specyfikacje i cechy szczególne.
Remonty
Planuj remonty i procesy związane z ich odbiorem, zadbaj o odpowiedni przepływ dokumentów podczas realizacji inwestycji.
Najem
Zarządzaj najmem, planuj odzyty liczników wody prądu i gazu, wystawiaj faktury bezpośrednio z systemu.
Integracja
Kupując moduł Nieruchomości, możesz rozwinąć go o dodatkowe jak księgowość, handel, czy projekty.
Procesy
Zadania
Twórz zadania, określaj ich termin, przypisuj wykonawcę i kontroluj postęp prac, dzięki Workflow możesz ustalić przepływ procesowy zadania
Procesy
Dzięki tworzeniu schematów przepływu zaplanuj procesy w swojej firmie i zarządzaj nimi poprzez zadania, kontroluj postęp.
Harmonogram
Planuj procesy, kontroluj przepływ i postęp przydzielonych zadań. Bądź na bieżąco z realizacją określonych celów.
Integracja
Planuj procesy z różnych obszarów firmy, dzięki pełnej integracji z pozostałymi modułami zaplanujesz np. procesy sprzedażowe lub kadrowo-płacowe.
Produkcja
Zlecenia
Twórz i kontroluj postęp realizacji zleceń produkcyjnych. Skorzystaj z technologii dla produkcji seryjnej
Technologia
Utwórz technologie w systemie, uruchom procesy zakupowe związane z wyprodukowaniem dóbr na podstawie przygotowanej technologii
Rozchód surowców
Po wykonaniu zlecenia produkcyjnego wykonaj rozchód zużytych materiałów na podstawie przygotowanej technologii produkcji
Kompletacja
Z poziomu modułu produkcyjnego zarządzaj kompletacją i wysyłką produktów z magazynu
Flota
Pojazd
Ewidencjonuj swoje pojazdy, stwórz kartotekę i uzupełnij niezbędne dane jak markę, model, numer VIN, numer rejestracyjny, typ, pojemność silnika i wiele innych. Zarządzaj pojazdem z poziomu modułu Flota
Kierowca
Dzięki możliwości rezerwacji pojazdu możesz przypisać do niego kierowcę oraz okres użytkowania, przypisać typ transportu i wyznaczyć trasę, pokonaną odległość określisz dzięki podaniu stanu licznika przed i po rozpoczęciu rezerwacji
Zdarzenia
Rejestruj zdarzenia związane z pojazdem, w podstawowej wersji kontroluj przeglądy i awarie. Dopasuj zdarzenia do specyfikacji swojej firmy i przypisz własne okoliczności zdarzeń. Monitoruj wystawione mandaty, ich kwoty i przypisane punkty karne
Ubezpieczenia
OC, AC, NNW, Asistance? – uzupełnij dane o ubezpieczeniu, numer polisy, okres obejmowania czy wysokość stawki, kontroluj opłaty a w razie potrzeby możesz uzupełnić informacje o szkodzie w ramach polisy
Dopasowanie
Wybierz wariant dla siebie w zależności od wielkości twojej firmy. Enova365 oferuje trzech możliwości – srebrny, złoty i platynowy dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Rozwijaj swój system ERP wraz z rozwojem firmy, przejście na wyższy standard automatycznie dodaje funkcjonalność do istniejącego systemu, a ty płacisz tylko różnicę w cenie.

Srebrny
Idealny dla mikro i małych przedsiębiorstw, pomoże obsłużyć proste procesy zakupowo-sprzedażowe oraz podstawowy obieg magazynowy.
Złoty
Idealny dla małych i średnich przedsiębiorstw, pomoże dostosować konfigurację obiegu dokumentów, stworzenia większej ilości magazynów oraz własnych programowalnych cech.
Platynowy
Idealna dla dużych przedsiębiorstw i korporacji, udostępnia zarządzanie wielooddziałowe oraz wspiera procesy analityczne poprzez Business Inteligence.